Politica de livrare si retur

POLITICA DE LIVRARE

Pahare de Pasti Romania va asigura ambalarea corespunzatoare a paharelor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Pahare de Pasti Romania va livra din 2022 colete si in afara Romaniei ( Spania,Italia,Germania ), livrarea se va face exclusiv dupa achitarea integrala a paharelor cat si a transportului acestora.

Comenzile sunt livrate de la depozitul nostru din Cluj-Napoca şi ajung la destinaţie în interval de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii in perioada ( Februarie-Martie ) si de 4-6 zile lucratoare in perioada ( Martie-Aprilie )

Costuri şi metode de transport

Produsele sunt livrate prin DpD Curier si Urgent Cargus.

Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.

POLITICA DE RETUR

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”

In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, Pahare de Pasti Romania iti garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului. 

Urmeaza pasii de mai jos pentru a solicita un retur:

  • Notifica departamentul nostru de vanzari in scris la adresa [email protected], referitor la coletul pe care urmeaza sa il returnezi
  • Expediaza comanda de retur impreuna cu Formularul de Retur inclus la adresa : Stephenson George Nr 4-6 Cluj-Napoca  .
  • In termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produsului/produselor returnat/(e), in contul specificat in Formularul de Retur( sumele pentru retururi se fac doar in conturile persoanelor care au comandat )

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Este necesar ca produsul sa fie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (in afara de Posta Romana )

In cazul in care ai primit un produs cu defect sau altul decat cel comandat, te rugam sa transmiti solicitarea in scris la adresa [email protected], impreuna cu fotografiile produselor receptionate.